PUBLIKÁCIÓK - MTA-DE Falusi Kisiskolák Leszakadó Térségekben Kutatócsoport | Szociológiai és Szociálpolitikai Tanszék

Ugrás a tartalomra

Felső kapcsolat menü

  • +36 52 512 900
  • Telefonkönyv
  • e-mail

Felső navigáció

  • DE
  • Karok
  • Politikatudományi Intézet

Anonim Felhasználói fiók menüje

  • Bejelentkezés
Címlap
Debreceni Egyetem
Szociológiai és Szociálpolitikai Tanszék

Fő navigáció

  • TANSZÉKÜNKRŐL
    • BEMUTATKOZÁS
      BEMUTATKOZÁS
      • A tanszék története
      • Munkatársaink
    • ÜGYINTÉZÉS
      ÜGYINTÉZÉS
      • Szabályzatok
      • Elérhetőségek
    • KAPCSOLAT
      KAPCSOLAT
      • Fogadóórák
      • Kapcsolati űrlap
  • OKTATÁS
    • ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
      ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
      • Szakok, képzési programok
      • Szakalapítási dokumentumok
      • Szakdolgozati információk
      • Tanulmányi és vizsgaszabályzatok
      • Szemináriumi dolgozati arculatterv
    • NAPPALI KÉPZÉS
      NAPPALI KÉPZÉS
      • Alapképzések
      • Mesterképzések
    • LEVELEZŐ KÉPZÉS
      LEVELEZŐ KÉPZÉS
      • Szakirányú továbbképzés
    • DOKTORI KÉPZÉS
      DOKTORI KÉPZÉS
      • Doktori képzés
  • KUTATÁS
    • KÖNYVTÁR
      KÖNYVTÁR
      • Elektronikus könyvtár
      • Könyvek
      • Műhelytanulmányok
    • KUTATÓMŰHELYEK, PROJEKTEK
      KUTATÓMŰHELYEK, PROJEKTEK
      • Kutatóműhelyek
      • InnoDE - Innovációk a társadalomért kutatócsoport
      • Foglalkoztatáspolitikai kutatóműhely
      • Ifjúságszociológiai kutatóműhely
      • PROJEKTEK
        • Futó pályázatok
        • Lezárt pályázatok
    • KUTATÓCSOPORTOK
      KUTATÓCSOPORTOK
      • Falusi Kisiskolák Kutatócsoport
    • METSZETEK
      METSZETEK
      • Metszetek
  • TANSZÉKI ZSÚR-FIX
  • ÉLET A SZAKON
    • ÉLET A SZAKON
      ÉLET A SZAKON
      • Városkutatás
      • Ez is szociológia? Így írunk mi!
      • Tehetséggondozás
      • Szakmai gyakorlatok
      • Ösztöndíj lehetőségek
      • Kreatív szociologia/szociaális munka/szociálpolitika
      • Miért jó szociális munka szakra jelentkezni?

Másodlagos navigáció

  • FELVÉTELIZŐKNEK
  • HALLGATÓKNAK
    • HALLGATÓKNAK
      HALLGATÓKNAK
      • Tanulmányi és vizsgaszabályok
      • Szakdolgozat
      • Szeminárium dolgozat

PUBLIKÁCIÓK - MTA-DE Falusi Kisiskolák Leszakadó Térségekben Kutatócsoport

Oldalmenü

  • Bemutatkozás
  • Kutatók
  • Publikációk
  • Konferenciák
  • Partnerintézmények

​​​​

  • Bihari I. (2022) 
A hátrányos helyzetű tanulók nem-kognitív kommunikációs készségfejlődése A tanodák szerepének, eredményességének új szempontú megközelítése. Esély Vol.33. No. 3. (25-49.) DOI 10.48007/esely.2022.3 
  • Bihari I. (2023). A hátrányos helyzetű tanulók nem-kognitív problémamegoldó készségeinek fejlődése a tanodában. Acta Medicinae et Sociologica (2023)
Vol. 14 No. 36 (41-69). doi.org/10.19055/ams.2023.05/31/2 
  • Czibere I., Huszti É. (2023). Falusi kisiskolák kihívásai a leszakadó térségekben. Hátránycsökkentő fejlesztési program kialakítása lépésről lépésre. Kultúra és Közösség 2023 (2) (43-50) DOI 10.35402/kek.2023.2.7
  • Tóth D. (2023). A pedagógus szerepkör régi-új olvasatai. Révész, Judit: A tanítás mint értelmiségi hivatás – Tanulmány a pedagógusok kollektív mobilitási esélyeiről. Iskolakultúra, 33(5), 106–107. https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/44379
Legutóbbi frissítés: 2023. 09. 29. 11:58

Adatvédelem

  • Adatvédelem
  • Technikai információk
Szerzői jog © 2025 Unideb