- Bihari I. (2022) A hátrányos helyzetű tanulók nem-kognitív kommunikációs készségfejlődése A tanodák szerepének, eredményességének új szempontú megközelítése. Esély Vol.33. No. 3. (25-49.) DOI 10.48007/esely.2022.3
- Bihari I. (2023). A hátrányos helyzetű tanulók nem-kognitív problémamegoldó készségeinek fejlődése a tanodában. Acta Medicinae et Sociologica (2023) Vol. 14 No. 36 (41-69). doi.org/10.19055/ams.2023.05/31/2
- Czibere I., Huszti É. (2023). Falusi kisiskolák kihívásai a leszakadó térségekben. Hátránycsökkentő fejlesztési program kialakítása lépésről lépésre. Kultúra és Közösség 2023 (2) (43-50) DOI 10.35402/kek.2023.2.7
- Tóth D. (2023). A pedagógus szerepkör régi-új olvasatai. Révész, Judit: A tanítás mint értelmiségi hivatás – Tanulmány a pedagógusok kollektív mobilitási esélyeiről. Iskolakultúra, 33(5), 106–107. https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/44379
Legutóbbi frissítés:
2023. 09. 29. 11:58